Termeni si conditii

Dragi oaspeti,

Dorim sa va oferim o experienta de neuitat la REZIDENT si de aceea am stabilit o serie de principii si reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont atat in timpul, cat si dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoastra. Regulamentul se aplica tuturor oaspetilor, care il accepta prin insusi faptul cazarii lor in apartamente si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.

Rezervare

Rezervarea se face direct pe site-ul www.rezident.ro sau la adresa de e-mail hello@rezident.ro sau la numarul de telefon 0757 769 030. Oaspetii care si-au rezervat sejurul printr-un agent partener, au obligatia de a se supune regulamentului mai jos mentionat. Rezervarile vor fi mentinute, garantate si anulate in functie de canalul de rezervare si al politicii de plata adoptat. Clientii Rezident se vor referi la regulamentul de plata afisat pe platforma de rezervare, la regulamentul www.rezident.ro sau la contractele semnate cu partenerii directi pentru conditiile mai sus mentionate.

Anularea rezervarii

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite in scris la adresa de e-mail hello@rezident.ro. Returnarea contravalorii rezervarii va fi facuta in baza politicii de plata sub care a fost achizitionat apartamentul Rezident.

Tarife

Tarifele REZIDENT difera atat in functie de tipul de apartament pentru care optati, disponibilitate, zi si anotimp, cat si de numarul de persoane din apartament (mai multe detalii pe pagina de rezervari).

Pentru mai multe informatii, consultati site-ul nostru www.rezident.ro

Sosirea si plecarea

Rezident Balcescu, Eminescu si Predeal

Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 15:00

Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 11:00

 

Rezident Corbu, Tomis Marina si Eforie Nord

Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 16:00

Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 10:00

In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora stabilita mai sus de check-in, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii. In cazul in care cererea nu va putea fi onorata, va punem la dispozitie un loc sigur pentru depozitarea bagajelor pana la check in.

In cazul in care in ultima zi de sejur se doreste eliberarea camerei dupa ora de eliberare stabilita mai sus,  se va onora solicitarea doar in limita disponibilitatii.

In cazul in care bagajele oaspetilor raman in camera si dupa ora de eliberare camera, acestia vor plati o taxa suplimentara de utilizare a camerei de 500 lei.

In situatia in care nu se elibereaza camera pana in ora de check-out si un alt oaspete trebuie sa se cazeze in apartamentul respectiv incepand cu ora de primire camera, ne rezervam dreptul de a strange bagajele clientilor din camera si de a le depozita intr-un spatiu securizat. In aceasta situatie se considera ca avem acordul clientului de a-i strange bagajele si acesta nu poate reclama ulterior, in nici un fel, disparitia/ pierderea bagajelor/bunurilor personale sau violarea intimitatii prin faptul ca bagajele lui au fost stranse si depozitate de personalul Rezident. Clientul va plati o taxa suplimentara de nerespectarea orei de check-out de 500 lei .

Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora maxima de eliberare camera  pot lasa bagajele intr-un spatiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fara costuri suplimentare, daca acest serviciu este disponibil in respectiva locatie Rezident.

Pentru bagajele depozitate mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.

Toate cererile de check-in si check-out la alte ore decat cele prevazute in aceste solicitari ale clientilor vor fi clarificate si onorate numai in masura in care nu avem confirmari ferme pentru acele spatii de cazare.

O sedere mai mica de 24 de ore este tarifata la pretul unei zile intregi.

Cazare copii 0-2 ani

Cazarea copiilor cu varste cuprinse intre 0-2 ani se va face gratuit, urmand sa fie folosite paturile existente, in limita a 2 copii per apartament (exceptie face Rezident Corbu unde limita este de 2 adulti + 1 copil per camera, iar varsta copilului poate sa fie cuprinsa intre 0-18 ani).

Va rugam sa retineti ca avem posibilitatea oferirii unui patut bebe (baby crib) in apartamente pentru locatiile Rezident Balcescu, Rezident Eforie Nord si Rezident Tomis Marina,in limita disponibilitatii. Copiii mai mari de 2 ani trebuie sa foloseasca unul din locurile de cazare din apartament, fie in pat fie pe canapeaua extensibila, si vor fi considerati ca adulti. Echipa Rezident nu poate pune la dispozitie paturi suplimentare. Cazarea grupurilor mai mari decat capacitatea maxima a apartamentului nu va fi posibila, chiar daca rezervarea a fost achitata.

Cazare minori

Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.

Rezident nu accepta cazarea minorilor care sunt neinsotiti de parinti sau de reprezentantii legali, cu exceptia celor aflati in drumetie, tabere, excursii, concursuri sau in alte actiuni similare, insotiti de cadre didactice, antrenori si ghizi.

Cazare

Oaspetii au luat la cunostinta urmatoarele reguli si se obliga sa le respecte:

– sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea apartamentului, in caz contrar aceştia datoreaza Rezident suma egala cu valoarea achizitionarii/amenajarii obiectului deteriorat si manopera aferenta;

– sa nu preia la plecare bunuri din dotarea Rezident;

– sa pastreze liniştea astfel incat sa nu deranjeze alti oaspeti;

– sa nu foloseasca prosoapele sau lenjeria pentru: şters parul vopsit, pentru demachiat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Daca vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzatoare a turistului, acestea se vor imputa ca dauna si se vor achita de catre turistul raspunzator. In caz contrar, Rezident isi rezerva dreptul de a anula rezervarea apartamentului turistului si de a face evacuarea acestuia fara restituirea contravalorii serviciilor achitate.

– sa nu intre fara permisiunea Rezident in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului Rezident;

– sa anunte persoanele care vin in vizita nefiind cazate in apartamente Rezident; intrarea acestora in apartamente se va face doar in urma legitimarii si inregistrarii la numarul de contact Rezident;

– sa limiteze numarul persoanelor cazate la capacitatea maxima a apartamentului (copiii de peste 7 ani fiind considerati adulti). Cazarea grupurilor mai mari decat capacitatea apartamentelor Rezident nu va fi permisa.

– sa nu lase copiii nesupravegheati in niciunul dintre spatiile Rezident; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor in incinta Rezident, nu este responsabilitatea noastra ci a persoanelor care insotesc copiii si sunt insarcinate de supravegherea acestora;

– sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor, instalatiilor sau alte neconformitati tehnice/mobilier din dotarea apartamentelor;

– orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilitatilor Rezident fara respectarea normelor de Securitate corespunzatoare acestora, nu este responsabilitatea noastra.

– dupa folosire si inainte de a iesi din camera, scoateti incarcatoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, camera foto etc.) din prize.

– se interzice cu desavarsire introducerea in apartamentele Rezident de armament, arme albe sau substante lacrimogene. Conform legislatiei romane, consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseşte;

– nu aruncati in toaleta obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;

– nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in incinta Rezident;

– gunoiul si resturile menajere se vor depozita in coşurile de gunoi amplasate in apartament, urmand ca inaintea check-out-ului oaspetii sa depoziteze gunoiul la locul indicat de echipa Rezident in momentul cazarii;

– nu este permis a se aduce in incinta Rezident obiecte/bunuri care emit un miros persistent si deranjant;

– parintii, tutorii sau insotitorii sunt responsabili pentru actiunile minorilor si se obliga sa aiba grija de ei, respectiv ca se comporta civilizat si nu deranjeaza alti oaspeti;

– va rugam sa informati personalul Rezident cu privire la orice alergie sau intoleranta alimentara sau de alta natura;

– nu este permis alergatul sau practicarea oricarui sport in lobby sau in holurile Rezident;

Dress Code

Rezident nu practica un cod vestimentar special, dar recomandam decenta si respect atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personal.

Modalitati de plata

Pentru plata serviciilor Rezident sunt acceptate cartile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON) si prin transfer bancar (pentru facturare, va rugam sa prezentati la cazare OP-ul vizat de banca). Apartamentele Rezident accepta tichete de vacanta emise de Sodexo, Up Romania si Edenred (in cazul achitarii cu tichete de vacanta, rezervarea este confirmata doar in momentul primirii si validarii valabilitatii tichetelor, atentie, acestea nu se perforeaza, nu se lipesc, nu se pliaza, nu se capseaza si trebuie sa aiba codul de bare intact pentru a fi valabile).

In afara contractelor deja incheiate si a rezervarilor achitate in avans, va informam ca plata sau preautorizarea cardului se face obligatoriu in momentul cazarii (check-in-ului).

Gratificatii si costuri servicii

Gratificatiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clientilor.

Fumatul

Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta Rezident, conform legislatiei aplicabile in vigoare.

Rezident are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber (in curtea interioara a imobilului) in locatiile Rezident din Bulevardul Balcescu nr 26 si pe balcoanele apartamentelor din Eforie Nord, complex Apolonia. La Rezident Corbu se poate fuma in curtea exterioara si pe terase iar la Rezident Tomis Marina se poate fuma pe balcoanele apartartamentelor si in spatiile special amenajate de pe terase. 

Rezident dispune doar de apartamente pentru nefumatori, fumatul in interiorul apartamentelor fiind strict Interzis. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament si oaspetii fumeaza in apartament, se va aplica o taxa in valoare de 500 lei, reprezentand serviciile de curatenie/igienizare a apartamentului.

Animalele de companie

Regulile Rezident Balcescu,Tomis Marina si Eminescu nu permit cazarea in apartamente a persoanelor insotite de animale si pasari.

Exceptie face apartamentul nr. 59 din Rezident Eforie Nord care permite cazarea persoanelor insotite de animalele de companie si Rezident Corbu unde intrega locatie permite accesul si cazarea in toate camerele a persoanelor impreuna cu animale lor de companie.   

Transfer aeroport/apartament/aeroport

Rezident ofera servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat. Va rugam contactati-ne la numarul de telefon 0757769030 pentru mai multe detalii si pentru confirmarea rezervarilor.

Parcare

Nu este disponibila parcare la urmatoarele proprietati: Rezident Eminescu, Rezident Balcescu, Rezident Predeal.

Este disponibila parcare, pentru o parte dintre apartamente, la Rezident Eforie Nord si Rezident Tomis Marina. Nu ne asumam raspunderea pentru deteriorari survenite vehiculelor parcate sau aflate in tranzit.

La Rezident Corbu exista parcare.

Siguranta obiectelor personale

Rezident este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului in camera.

Nu ne asumam nici un fel de raspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Rezident.

Asistenta speciala

Dorinta noastra este sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu dizabilitati.

Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile, ne existand diferente de nivel in apartament sau in holuri. Precum si ca accesul la etajele superioare este posibil cu liftul (Exceptie Rezident Predeal, unde accesul in apartament este exclusiv pe scari). Va rugam sa luati in considerarea ca la intrarea in locatii exista scari, fara a exista in schimb rampa (Exceptie Rezident Eforie Nord si Tomis Marina, unde exista rampa la intrarea in cladire). 

Rezident Corbu este amplasat intr-o zona cu natura si imprejurimi nealterate de om, de aceea accesul se face pe un drum in rampa, de pamant,curtea interioara dispune de o alee pietruita alternativ cu pavaj din lemn iar accesul in camere si bai presupune treceri cu diferente de nivel, de aceea va rugam sa luati in considerere aceste aspecte mai putin dezirabile.

Daca aveti nevoie de asistenta speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.

Confidentialitatea informatiilor

Daca ne contactati prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervam dreptul ca datele care va vizeaza sa fie prelucrate in scopuri de marketing direct.

Nu vom folosi niciodata numele sau alte informatiile despre dumneavoastra fara sa obtinem in prealabil acordul pentru acest lucru. Veti avea posibilitatea sa ne comunicati daca doriti sa primiti aceste informatii in viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

In conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora, HARAS S.R.L. (societatea care detine marca inregistrata Rezident), cat si PARALIA MANAGEMENT S.R.L. au obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopuri determinate, explicite si legitime, datele personale care ii sunt furnizate de clienti persoane fizice si imaginile reprezentative.

HARAS S.R.L. cat si PARALIA MANAGEMENT S.R.L. proceseaza date cu caracter personal in vederea prestarii serviciilor de cazare, in urmatoarele scopuri:

  • Rezervarea de camere si alte servicii turistice; prelucrarea datelor cu caracter personal se face in baza unei obligatii legale;
  • Confirmarea rezervarilor si preautorizarea cardului, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al societatii;
  • Facturarea serviciilor de cazare turistica, avand ca temei de prelucrare obligatiile legale;
  • Pentru a comunica cu dumneavoastra in diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari sau acela de a va oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic sau telefonic, avand ca temei legal de prelucrare interesul legitim al societatii;
  • Furnizarea de informatii pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente si/ sau alte forme de publicitate, avand ca temei legal de prelucrare consimtamantul;
  • Furnizarea informatiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, avand ca temei legal de prelucrarea intersul legitim.

Clientii Rezident furnizeaza datele solicitate de catre Haras S.R.L/PARALIA MANAGEMENT S.R.L. in vederea derularii sau initierii de raporturi juridice cu societatile, cu respectarea prevederilor legale.

Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determina incapacitatea societatii noastre de a va pune la dispozitie serviciile solicitate, facand imposibila respectarea cerintelor reglementarilor speciale in domeniul hotelier si cel fiscal.

Consimtamantul in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal (numar de telefon, adresa de e-mail) este acordat in mod voluntar. Acest consimtamant poate fi revocat in orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuita catre Haras S.R.L.  Notificarea de revocare a consimtamantului poate fi realizata spre exemplu prin e-mail catre hello@rezident.ro. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca revocarea consimtamantului nu afecteaza legalitatea utilizarii datelor inainte de retragerea consimtamantului (notificarea nu are efect retroactiv). In cazul in care consimtamantul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi in situatia de a nu va putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate in scop de comunicare, marketing si feedback. Daca aveti intrebari legate de aceasta declaratie de consimtamant sau de protectia datelor de catre Haras S.R.L. in general, va rugam sa nu ezitati sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor la adresa de e-mail: ionela_craciun@rezident.ro.

In conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiaza de urmatoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si o copie a datelor procesate, dreptul de interventie, de opozitie, de rectificare, de retragere in orice moment a consimtamantului, dreptul de a solicita stergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti contacta responsabilului nostru pentru protectia datelor in orice moment la adresa de e-mail: ionela_craciun@rezident.ro printr-o cerere scrisa, datata si semnata, in care se vor mentiona datele asupra carora se solicita dreptul respectiv.

Pentru mai multe informatii va rugam consultati Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal disponibil pe hello@rezident.ro

Haras S.R.L.  este inscrisa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, Numar Registrul General: 22447.

PARALIA MANAGEMENT S.R.L. este inscrisa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, Numar Registrul General: 11636.

Datele cu caracter personal apartinand clientilor Rezident sunt prelucrate cu buna-credinta si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. Acestea sunt colectate numai in scopuri determinate, explicite si legitime, iar prelucrarea ulterioara nu va fi incompatibila cu aceste scopuri.

Datele cu caracter personal se prelucreaza in conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale caror date sunt prelucrate, au dreptul de a obtine de la Haras S.R.L./ PARALIA MANAGEMENT S.R.L. , la cerere si in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea acestora, in masura in care prelucrarea nu este conforma cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.

Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptii prevazute de lege. In caz de opozitie justificata, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele in cauza. De asemenea, persoana vizata are dreptul de a se opune, in orice moment si cu titlu gratuit, fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scopuri de marketing direct, in numele Operatorului sau tertului sau sa fie dezvaluite unor terti. Pentru acest lucru, persoana vizata se va adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, iar masurile luate de catre Operator vor fi comunicate in 15 zile de la data cererii.

Politica de protectie a mediului

Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine responsabila in acest sens.

Detergentii folositi de partenerii nostri pentru spalarea si sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fetelor de masa si a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator.

Prosoapele se schimba la jumatatea sederii la cazarile de peste 4 zile. Lenjeriile se schimba o data cu curatenia intermediara si este oferita clientilor cu o sedere mai mare de 7 zile, la fiecare 7 zile de cazare. Pentru a accesa serviciul de schimbare de prosoape, schimbare de lenjerie si extra curatenie se poate solicita contra cost in limita disponibilitatii.

Dispute si reclamatii

Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri, independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri:

– au parasit incinta Rezident, fara sa plateasca pentru serviciile de care au beneficiat;

– au produs degradari sau distrugeri;

– au plecat cu obiecte care nu le apartin si a caror contravaloare nu au platit-o;

– nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii acestor termeni si conditii, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. In cazul in care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdictia instantelor judecatoresti.

Program de eliminare a clientilor indezirabili

Clientul trebuie sa se conformeze uzantelor Rezident. Acesta va trebui sa respecte atat linistea in, cat si normele de convietuire sociala si cele morale.

De asemenea, clientul Rezident trebuie sa aiba grija de bunurile, proprietatea Rezident,  lasate in folosinta sa pe perioada cazarii.

Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul Rezident sa intrerupa imediat contractul/cazarea, fara nici un preaviz.

Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Rezident sau deranjeaza alti clienti. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand Rezident  va fi suportata de catre cei vinovati de producerea acestora.

Ne rezervam dreptul de a evacua din incinta Rezident oaspetii cu o atitudine necorespunzatoare.

Tinand cont de cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii.

Nu agream: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestari fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hartuirea fizica, sexuala sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspetilor sau a oricarei persoane din ansamblul Rezident.

Conducerea Rezident poate inceta furnizarea serviciilor catre acei oaspeti care nu respecta Regulamentul Hotelier.

Servicii oferite

Clientii cazati in cadrul apartamentelor Rezident beneficiaza de o oferta preferentiala de servicii gratuite si cu plata. In cazul serviciilor cu plata, puteti obtine informatii suplimentare la numarul de contact Rezident (anumite servicii au disponibilitate limitata).

Cafea 15 lei/4 capsule Capsule + zahar
Apa 7 lei/sticla 1L apa
Prosoape 10 lei/pers 1 prosop de fata si un prosop de corp
Lenjerie 35 lei/pat dublu Cearceaf, 2 fete de perna, 2 plicuri de pilota
Curatenie 75 lei 1 dormitor
100 lei 1 dormitor + canapea (cand canapeaua este extinsa)
120 lei 2 dormitoare
150 lei 2 dormitoare + canapea (cand canapeaua este extinsa)

Rezident ofera de asemenea servicii precum tururi, rent-a-car, masaj, prin parteneri autorizati. Pentru oferte referitoare la serviciile prestate de terti, ofertele sunt actualizate constant si sunt disponibile la cerere catre numarul de contact Rezident.

Clauze finale

Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de catre Rezident a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.

Modificari termeni si conditii

Termenii si conditiile pot fi modificate oricand de catre Rezident fara a se face notificari in prealabil.

 

Politica de confidentialitate

Respectarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal, precum si a dreptului la viata privata este una din misiunile pe deplin si constient asumate de personalul si managementul  REZIDENT- SC. HARAS SRL. / SC PARALIA MANAGEMENT SRL

Apartamentele in regim hotelier din Bucuresti si Predeal sunt administrate de societatea comerciala HARAS SRL, cu sediul in Eforie Sud, str. Ion Movila nr. 21, Jud. Constanta, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J13/4702/1994, cod unic de inregistrare RO 6739127, in calitate de operator.

Apartamentele in regim hotelier din Eforie Nord sunt administrate de societatea SC PARALIA MANAGEMENT SRL cu sediul in Eforie Sud, N. Filipescu, nr 26, Jud. Constanta, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J13/703/2017, cod unic de inregistrare 37240215, in calitate de operator.

Astfel, intreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale in conformitate cu principiile stabilite prin legislatia privind protectia datelor aplicabila in Romania, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”).

Abordam dedesubt toate temele enumerate mai jos:

– Ce fel de date personale prelucram?

– Date personale ale minorilor

– Date sensibile

– In ce scop si in ce temei prelucram datele dvs. personale?

– Catre ce persoane transmitem datele dvs. personale?

– Colectam date personale de la terti?

– Transferam datele dvs. in afara UE/SEE?

– Furnizarea de catre dvs. a datelor personale ale altor persoane fizice

– Cat timp pastram datele dvs. personale?

– Care sunt drepturile dvs?

– Sunt datele dvs. in siguranta?

– Link-uri catre alte site-uri web

– Intrebari sau reclamatii

– Modificari ale politicii

 

Ce fel de date prelucram ?

Daca ati fost/sunteti client al apartamentelor in regim hotelier REZIDENT sau un potential viitor client potrivit rezervarii dvs. colectam date cu caracter personal in urma celor mai multe interactiuni cu dvs., precum si in cadrul celorlalte aspecte ale activitatii noastre.

Categoriile de date personale pe care le colectam sunt:

  1. a) numele si prenumele, adresa de e-mail, serie si numar act de identitate, numarul de telefon si adresa dvs.;
  2. b) datele cardului bancar (tipul cardului, numarul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirarii);
  3. c) informatii despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii si a plecarii, cerinte speciale, preferinte speciale;
  4. d) informatiile pe care le-ati putea furniza cu privire la preferintele dvs. de consum;
  5. e) datele personale furnizate de dvs. in vederea inscrierii in programul nostru de fidelitate;
  6. f) fotografiile/filmarile realizate cu diferite ocazii in cadrul apartamentelor in regim hotelier;
  7. g) informatii despre autovehiculele pe care este posibil sa le parcati in incinta proprietatii noastre;
  8. h) recenzii si opinii referitoare la serviciile de care ati beneficiat in cadrul apartamentelor in regim hotelier ;
  9. i) orice alte tipuri de informatii pe care alegeti sa ni le furnizati.

De asemenea, camerele de supraveghere video si alte masuri legale de securitate aflate pe perimetrul si in incinta apartamentelor in regim hotelier, pot capta sau inregistra imagini generice ale spatiilor in care se vor vedea pe cale de consecinta si imaginile clientilor in diferite zone publice, cum ar fi: intregul perimetru, respectiv al intrarile in hotel, holuri, zona receptiei, inregistrarile pastrate pe durata impusa de lege oferind si informatii cronologice de localizare a prezentei dvs. in diferite spatii.

Prin utilizarea cardurilor/codurilor de acces in camera furnizate de receptia hotelui, sistemul inregistreaza de fiecare data momentul la care folositi cheia, dar informatia poate fi accesata numai in caz de nevoie, ca de exemplu o ancheta in cazul sesizarii disparitiei unui bun din camera, broasca electromagnetica fiind scanata pentru a afla ce carduri au fost folosite.

Puteti alege oricand ce date personale doriti sa ne furnizati.

Cu toate acestea, daca alegeti sa nu furnizati anumite date personale, in cazul in care temeiul solicitarii noastre este respectarea unei obligatii legale, obligatii contractuale sau obligatii necesare pentru incheierea unui contract putem sa fim in imposibilitatea de a va oferi anumite servicii, de exemplu:

  • daca nu doriti sa ne dati nume, prenume, adresa de e-mail sau numar de telefon, in cazul in care doriti sa faceti o rezervare, nu vom putea sa efectuam rezervarea sau
  • avand in vedere faptul ca in formularul de rezervare pe care aveti obligatia legala de a o completa in momentul in care va cazati, va trebui sa introduceti anumite date personale prevazute in mod obligatoriu de lege, iar in cazul in care nu veti dori sa completati acele campuri obligatorii, nu vom putea sa va cazam in apartamentele in regim hotelier.
  • daca sunteti potential angajat, colectam informatiile din CV-ul trimis de dvs. precum si orice alta informatie transmisa odata cu CV-ul si/sau in cadrul interviurilor la care v-ati prezentat.
  • daca sunteti vizitator al apartamentelor in regim hotelier REZIDENT.

Pentru siguranta si confortul tuturor clientilor, vizita unei persoane necazate in apartamente poate fi efectuata numai daca exista confirmarea personala si acceptul clientului cazat. Procedura nu se aplica vizitatorilor sau clientilor din zonele publice, insa camerele de supraveghere video si alte masuri legale de securitate aflate pe perimetrul si in incinta apartamentelor in regim hotelier pot capta sau inregistra imagini generice ale spatiilor in care se vor vedea pe cale de consecinta si imaginile oricaror persoane din diferite zone publice, cum ar fi: intregul perimetru, respectiv intrarile in hoteluri, restaurante, holuri, zona receptiei.

Daca sunteti utilizator al site-ului nostru (www.rezident.ro), simpla accesare a site-ului nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu exceptia cazului in care dvs. introduceti de bunavoie anumite date (de exemplu rezervari online, plati online, aplicatii posturi vacante, anumite cereri/solicitari, etc). Totusi, ca la oricare echipament informatic, este colectata ora si data accesarii site-ului internet si adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.

Daca sunteti reprezentant sau persoana de contact al furnizorilor sau partenerilor nostri de afaceri, in cadrul contractelor in derulare si procedurilor curente colectam numele, prenumele, functia, numar de telefon, adresa de e-mail, precum si orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentati in vederea indeplinirii obligatiilor contractulale asumate si pentru comunicarile necesare. Daca sunteti angajat, va rugam sa cititi politica de confidentialitate aferenta angajatilor, adusa la cunostinta in momentul angajarii si disponibila oricand la Departamentul de Resurse Umane.

 

Datele personale ale Minorilor

Solicitam preluam cu acordul parintilor, copiilor sub 18 ani informatii personale, nume, prenume, varsta, CNP.

Protejam confidentialitatea tuturor datelor obtinute de la copiii sub 18 ani, sau de la parintii acestor copii. In cazul in care aveti varsta sub 18 ani, nu puteti rezerva sau folosi servicii de cazare fara prezenta unui adult. Pentru a beneficia de servicii care implica furnizarea de informatii personale, copiii sub 18 ani trebuie sa obtina consimtamantul sau autorizatia parintilor sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale.

 

Date Sensibile

Termenul „date sensibile“ se refera la originea rasiala sau etnica, opiniile politice, confesiunea religioasa, convingerile filozofice sau apartenenta la sindicate si prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sanatatea sau de date privind viata sexuala sau orientarea sexuala. Nu colectam informatii sensibile decat daca doriti dvs. sa ni le oferiti. Putem folosi datele privind sanatatea furnizate de dvs. pentru a oferi servicii mai bune si a raspunde cerintelor dvs. speciale (de exemplu, pregatirea unui meniu care sa evite anumiti alergeni, furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilitati sau asigurarea unei perne antialergice).

 

In ce scop si in ce temei prelucram datele dvs personale?

Daca sunteti client:

  1. a) Servicii de cazare.

Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a asigura cazarea in cadrul apartamentelor in regim hotelier;

Temei: in momentul cazarii, conform prevederilor legale in vigoare, sunteti obligat sa completati contractul de prestari servicii la sosire care contine un minimum de date necesare pentru a va putea asigura cazarea si pentru a putea emite o factura continand datele impuse de lege.

  1. b) Relatia cu clientii / serviciile acordate clientilor in incinta apartamentelor in regim hotelier (serviciul de curatenie, micul dejun, pranz, cina, etc)

Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a va oferi o experienta cat mai placuta si in conformitate cu standardele hotelului si asteptarile dvs.

Temei: executarea contractului de prestare servicii de cazare.

  1. c) Profilare

Scop: in vederea furnizarii unor servicii personalizate, anumite preferinte speciale ale dvs. (de exemplu: daca preferati camerele de la etajele superioare sau inferioare, pentru ce pachet de  servicii optati, etc) sunt stocate astfel incat, atunci cand veti reveni, noi vom sti deja ce va place.

Temei: consimtamantul

  1. d) Opinii despre vizita din apartamentele in regim hotelier REZIDENT;

Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a ne asigura ca ati avut o experienta placuta in hotelul nostru

Temei: interesul nostru legitim de a imbunatati constant serviciile de cazare pe care le oferim clientilor nostri

  1. e) Marketing

Scop: prelucram datele dvs. personale in scopuri de marketing, precum informari periodice asupra tarifelor sau ofertelor speciale pentru perioada urmatoare, comunicari de marketing privind produse si servicii noi pe care le initiem sau reduceri tarifare care ar putea fi de interes pentru dvs, mesaje aniversare.

Temei: ne bazam pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le consideram ca fiind de interes pentru dvs., in masura in care sunteti deja un pacient fidel sau ati optat pentru proprietatea noastra si am constatat ca ati fost multumit de servicii de care ati beneficiat (a se vedea “Dreptul la opozitie” din Sectiunea “Drepturile dumneavoastra”).

Daca este necesar, in conformitate cu legislatia aplicabila, vom obtine consimtamantul dvs. inainte de a va prelucra datele personale in scopuri de marketing direct. In acest caz, va aducem la cunostinta ca veti putea retrage in orice moment consimtamantul pentru prelucrarea in scop de marketing, caz in care nu veti mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastra. Va rugam sa ne dati un email la hello@rezident.ro pentru a va dezabona.

De asemenea, cu ocazia organizarii anumitor evenimente in cadrul complexului/restaurantului, administrate de catre complexul nostru, este posibil sa realizam fotografii generice, de atmosfera, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite si in mediul online pentru a arata si celorlalti clienti ambianta si nivelul evenimentelor noastre. In orice caz, pentru ca tinem cont de dreptul dvs. la viata privata, avem grija ca fotografiile sa nu prezinte in prim-plan persoane, facand tot posibilul ca oaspetii sa fie informati de fiecare data cand avem intentia de a face fotografii (pentru obiectiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opozitie” din Sectiunea “Drepturile dvs.”).

  1. f) Alte comunicari: prin e-mail, posta, aplicatii online, telefon sau SMS

Scop: aceste comunicari vor fi facute pentru un motiv specific precum:

(i)pentru a raspunde cererilor dvs.,

(ii) daca nu ati finalizat o rezervare online sau o cerere de oferta, este posibil sa va trimitem un e-mail pentru a va reaminti sa finalizati rezervarea,

(iii) pentru a va informa despre modalitatea in care au fost solutionate plangerile si/sau incidentele aparute pe perioada sederii dvs.

Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele asumate, inclusiv prin solutionarea prompta si cu maxima disponibilitate a eventualelor cereri sau nemultumiri.

  1. g) Analiza, imbunatatire si cercetare:

Scop: pentru a asigura un nivel calitativ constant al servicii lor noastre, avem grija sa analizam fiecare sugestie sau sesizare din partea dvs., astfel ca intocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate si pentru a gasi cele mai bune solutii pentru remedierea acestora.

Temei: ne bazam pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor hotelului si asteptarilor dvs.

Daca sunteti vizitator in cadrul hotelului nostru

Scop: prelucram datele dvs. personale potrivit prevederilor legale pentru a asigura informatiile necesare organelor ce verifica respectarea regulilor generale de protectie a persoanelor si a bunurilor din cadrul apartamentelor in regim hotelier.

Temei: interesul nostru legitim de a limita accesul unor persoane necunoscute in incinta proprietatii, pentru a putea asigura astfel protectia persoanelor si bunurilor clientilor/hotelului/personalului din cadrul hotelului.

Daca sunteti utilizator al website-ului nostru (www.rezident.ro)

Scop: monitorizarea traficului in vederea identificarii erorilor si/sau orice alta disfunctionalitate a site-ului

Temei: ne bazam aceasta activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim si anume punerea la dispozitia dvs. a unui site complet functional prin repararea oricarei erori, precum si prin imbunatatirea continua a acestuia.

Daca sunteti reprezentant sau persoana de contact al furnizorilor sau partenerilor nostri de afaceri

Scop: derularea relatiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii nostri de afaceri. Temei: executarea unui contract.

Daca sunteti potential angajat

Scop: evaluarea aplicatiei dvs. de angajare.

Temei: incheierea unui contract

Daca sunteti angajat

Va rugam sa vedeti politica de confidentialitate aferenta angajatilor, adusa la cunostinta in momentul angajarii si disponibila oricand la Departamentul de Resurse Umane.

Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa si datele dvs. in contextul urmatoarelor activitati:

Restructurari sau reorganizari interne sau vanzari de active sau parti sociale/actiuni:

Scop: prelucram datele dvs. pentru efectuarea operatiunilor mentionate mai sus

Temei: interesul legitim de a efectua operatiunile, mai ales in conditiile in care acestea ar fi imposibil de realizat in lipsa unei prelucrari a datelor dvs.

Cu toate acestea, va asiguram ca aceasta eventuala prelucrare va fi efectuata in conformitate cu prevederile legale si prin implementarea unui masuri care sa asigure confidentialitatea datelor dvs.

Securitate:

Scop: prelucram datele personale pentru indeplinirea obligatiilor legale privind protejarea bunurilor si a integritatii persoanelor.

Temei: ne bazam pe interesul nostru legitim de a asigura protectia bunurilor dvs. si ale hotelului, precum si protectia persoanelor aflate in perimetrul hotelului nostru.

Motive juridice:

Scop: in anumite cazuri, trebuie sa prelucram informatiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamatiile, pentru investigatiile si respectarea reglementarilor legale aplicabile, pentru a pune in aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitarilor din partea organelor publice in masura in care aceste solicitari indeplinesc conditiile impuse de lege.

Temei: motivele prelucrarii pot fi reprezentate de obligatia legala (in cazul in care avem obligatia legala de a divulga anumite date cu caracter personal autoritatilor publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute si/sau reclamatii pentru a ne asigura ca de fiecare data prestam servicii de cea mai inalta calitate.

 

Catre ce persoane transmitem datele dvs personale ?

Pentru a va oferi servicii de inalta calitate, este posibil sa transmitem informatiile dvs. personale furnizorilor nostri de servicii si altor terte parti, dupa cum este prezentat in detaliu mai jos:

  1. a) Furnizori: in vederea furnizarii serviciilor solicitate, in unele cazuri, va trebui sa transmitem cateva din datele dvs. personale furnizorilor, iar acestia au calitatea de imputerniciti si prelucreaza datele in numele, pe seama si in conformitate cu indicatiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate).
  2. b) Parteneri de afaceri: in anumite cazuri, ne asociem cu alte societati pentru a va furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, va putem aranja inchirierea unei masini sau achizitionarea unor tururi turistice.
  3. c) Co-sponsori ai promotiilor: in anumite cazuri, co-sponsorizam promotii, tombole, competitii sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii si concursuri sponsorizate de alte companii. Daca participati la aceste tombole sau concursuri, putem transmite datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor tert.
  4. d) Autoritati si/sau institutii publice pentru:

(i) respectarea dispozitiilor legale,

(ii) a raspunde solicitarilor acestora,

(iii) pentru motive de interes public (ex: siguranta nationala).

Spre exemplu, potrivit reglementarii expuse la Sectiunea “IN CE SCOP si IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONAL” lit. b) orice unitate hoteliera este obligata sa transmita zilnic catre organele teritoriale de politie fisele de anuntare a sosirii si plecarii pentru fiecare oaspete care a sosit in ziua respectiva. Confidentialitatea datelor dvs. este importanta pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale in conformitate cu cele de mai sus se realizeaza numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea destinatarilor, prin care acestia garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii se face conform legislatiei in vigoare si politicilor aplicabile. In orice caz, de fiecare data vom transmite catre destinatari doar informatiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.

 

Colectam date personale de la terti ?

Pentru a va oferi servicii in standardele asumate, este posibil sa colectam informatii despre dvs. de la partenerii nostri de afaceri si alte terte parti, dupa cum este prezentat in detaliu mai jos:

  1. a) Parteneri de afaceri: cum ar fi agentiile de turism la care apelati pentru sejurul in hotelul nostru, companiile partenere emitente de carduri, serviciile aferente retelelor sociale care sunt in concordanta cu setarile facute de dvs. pentru aceste servicii sau alte surse terte care sunt autorizate prin lege sa ne transmita datele dvs.
  2. b) Co-sponsori ai promotiilor: in anumite cazuri, co-sponsorizam promotii, tombole, competitii sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru tombole si concursuri sponsorizate de alte companii. Daca participati la aceste tombole sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor tert. In orice caz, va asiguram ca datele dvs. colectate de la terti vor fi prelucrate in aceleasi conditii ca si cum ar fi fost colectate direct de la dvs., respectand procedurile legale in vigoare. De asemenea, nu vom colecta decat ceea ce este necesar indeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Sectiunea “IN CE SCOP si IN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”). In plus, in momentul in care va vom contacta pentru prima data, va vom aduce la cunostinta, in primul rand, sursa din care am obtinut datele dvs. personale.

 

Transferam datele dvs personale in afara UE/SEE?

Nu, nu transferam datele dvs. personale in afara UE/SEE.

 

Furnizarea de catre dvs a datelor personale ale altor persoane fizice

Daca ne furnizati datele personale ale altor persoane fizice, va rugam sa obtineti acordul lor inainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicati modalitatea in care  acestea urmeaza a fi prelucrate, asa cum este descris in aceasta politica de confidentialitate

(Ex: rezervare de cazare unor persoane si precizari privind obisnuintele de consum culinar al unora dintre ele si probleme locomotorii ale alteia).

 

Cat timp pastram datele dvs personale?

Datele dvs. personale sunt pastrate pe toata perioada realizarii scopurilor detaliate in prezenta politica, daca o perioada mai lunga de timp de pastrare nu este necesara sau permisa de legea aplicabila (spre exemplu inregistrarile camerelor de supraveghere nu vor fi pastrate mai mult de 30 zile). Revizuim constant necesitatea pastrarii datelor dvs. personale, iar in masura in care prelucrarea nu mai este necesara si nu exista obligativitatea impusa de lege de a pastra datele, vom distruge informatiile dvs. personale cat mai curand posibil si intr-un mod in care sa nu mai poata fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom sterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate in urma interviurilor). Daca informatiile personale sunt imprimate pe suport de hartie, acestea vor fi distruse intr-un mod sigur, folosind un tocator de hartie, iar daca acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi sterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informatiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

 

Care sunt drepturile dumeavoastra?

In calitate de persoana vizata beneficiati de urmatoarele drepturi prevazute de GDPR:

  1. a) Dreptul de acces: ne puteti solicita

(i) o confirmare a faptului ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal si, in caz afirmativ, acces la datele respective si informatii cu privire la acestea, precum si

(ii) o copie a datelor dvs personale pe care le detinem (art. 15 din GDPR);

  1. b) Dreptul la rectificare: ne puteti informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteti cere sa corectam datele personale pe care le detinem despre dvs.(art. 16 din GDPR);
  2. c) Dreptul la stergere („dreptul de a fi uitat”) in anumite situatii, ca de exemplu:

(i) cazul in care datele au fost colectate ilegal,

(ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat,

(iii) v-ati exercitat dreptul la opozitie

(iv) prelucrarea datelor se realizeaza pe baza de consimtamant si v-ati retras consimtamantul, ne puteti cere sa stergem datele personale pe care le detinem despre dvs. (art. 17 din GDPR);

  1. d) Dreptul de a restrictiona prelucrarea:in anumite situatii (ca de exemplu cazul in care este contestati exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrarii), ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor dvs.pentru o anumita perioada (art. 18 din GDPR);
  2. e) Dreptul la portabilitatea datelor: sa ne solicitati sa va trimitem datele dvs. personale unei terte parti sau direct catre dvs. (art. 20 din GDPR);
  3. f) Dreptul la opozitie: in anumite situatii (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteti solicita sa nu mai prelucram datele dvs. (art. 21 din GDPR); In cazul in care folosim datele dvs. personale pe baza consimtamantului dvs., aveti dreptul sa retrageti acest consimtamant in orice moment. In aceasta situatie, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu exceptia cazului in care o dispozitie legala ne obliga la pastrarea si arhivarea acestora. In orice caz, va vom informa daca exista o astfel de prevedere legala si o vom indica in mod expres.

 

Sunt datele dvs in siguranta?

Tratam securitatea dvs. personala cu seriozitate, de aceea luam importante masuri de securitate, necesare pentru protectia impotriva accesului neautorizat la date sau modificarii, dezvaluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, pastrare si procesare de date si ale masurilor de securitate, de asemenea, masuri fizice de securitate pentru protectia impotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocam datele personale. Solicitam si furnizorilor nostri de servicii precum si partenerilor de afaceri sa intreprinda toate masurile necesare in vederea protectiei impotriva accesului neautorizat la date sau modificarii, dezvaluirii ori distrugerii neautorizate de date.

 

Linkuri catre alte site-uri

Web site-ul nostru contine linkuri catre site-uri terte. Retineti faptul ca nu ne asumam responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, pastrarea, partajarea sau dezvaluirea datelor sau informatiilor de catre astfel de terte parti. In cazul in care folositi sau furnizati informatii pe site-urile tertilor, se aplica termenii si politica de confidentialitate a siteurilor respective. Va sfatuim sa cititi politica de confidentialitate a site-urilor pe care le vizitati inainte de a trimite date personale. Folosirea serviciilor de internet oferite de www.rezident.ro cade sub incidenta termenilor de utilizare si a politicii de confidentialitate ale furnizorilor de internet. Puteti accesa termenii si politicile respective utilizand linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitand site-ul web al furnizorului de internet.

 

Intrebari sau reclamatii

Daca aveti intrebari sau preocupari legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau daca doriti sa va exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai sus, sunteti binevenit(a) sa il contactati pe Responsabilul nostru cu protectia datelor personale utilizand formularul de contact sau trimitand un e-mail la urmatoarea adresa:  hello@rezident.ro iar noi va vom raspunde in cel mult 30 de zile de la primirea cererii. Pentru orice alte informatii suplimentare, ne puteti suna la 0744.64.61.97. In masura in care nu sunteti satisfacut cu modalitatea in care v-a fost solutionata cererea, puteti depune o reclamatie la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Modificari ale politicii

Aceasta politica de confidentialitate se poate modifica in conformitate cu schimbarile legislatiei privind politica datelor sau in baza unor modificari ale serviciilor noastre sau ale modalitatii de organizare. Daca vom efectua modificari materiale la aceasta, vom publica un link catre politica revizuita pe pagina principala a site-ului nostru. Daca vom efectua modificari semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor si libertatilor dvs. (de exemplu, atunci cand vom incepe prelucrarea datelor dvs. personale in alte scopuri decat cele specificate mai sus), va vom contacta inainte de a incepe aceasta prelucrare. Pentru a va ajuta sa urmariti modificarile cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificarilor pentru a recunoaste modificarile aduse prezentei politici. Ultima actualizare: 9 Iunie 2020

 

Conducerea REZIDENT