Termeni si conditii

Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la REZIDENT și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în apartamente şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.rezident.ro sau la adresa de e-mail hello@rezident.ro sau la numarul de telefon 0757769030. Oaspetii care si-au rezervat sejurul printr-un agent partener, au obligatia de a se supune regulamentului mai jos mentionat. Rezervarile vor fi mentinute, garantate si anulate in functie de canalul de rezervare si al politicii de plata adoptat. Clientii Rezident se vor referi la regulamentul de plata afisat pe platforma de rezervare, la regulamentul www.rezident.ro sau la contractele semnate cu partenerii directi pentru conditiile mai sus mentionate.
Anularea rezervarii
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris la adresa de e-mail hello@rezident.ro. Returnarea contravalorii rezervarii va fi facuta in baza politicii de plata sub care a fost achizitionat apartamentul Rezident.
Tarife
Tarifele REZIDENT diferă atât în funcţie de tipul de apartament pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din apartament (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Pentru mai multe informații, consultați site-ul nostru www.rezident.ro
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 15.00
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11.00
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 15.00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii. In cazul in care cererea nu va putea fi onorata, va punem la dispozitie un loc sigur pentru depozitarea bagajelor pana la check in.
In cazul in care in ultima zi de sejur se doreste eliberarea camerei dupa ora 11.00,  se va onora solicitarea doar in limita disponibilității si se va aplica o taxa suplimentara in valoare de 150 lei, TVA inclus (pentru intervalul 11.00 – 14:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare  pentru depasirea orei 14:00.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 11, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei de 500 lei.
In situatia in care nu se elibereaza camera pana in ora 11.00 si un alt oaspete trebuie sa se cazeze in apartamentul respectiv incepand cu ora 15.00, ne rezervam dreptul de a strange bagajele clientilor din camera si de a le depozita intr-un spatiu securizat. In aceasta situatie se considera ca avem acordul clientului de a-i strange bagajele si acesta nu poate reclama ulterior, in nici un fel, dispariatia/ pierderea bagajelor/bunurilor personale sau violarea intimitatii prin faptul ca bagajele lui au fost stranse si depozitate de personalul Rezident. Clientul va plati o taxa suplimentara de nerespectarea orei de check-out de 500 lei .
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11.00 pot lăsa bagajele într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare, daca acest serviciu este disponibil in respectiva locatie Rezident.
Pentru bagajele depozitate mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
Toate cererile de check-in si check-out la alte ore decat cele prevazute in aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care nu avem confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la prețul unei zile întregi.

Cazare copii 0-7 ani
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, urmand sa fie folosite paturile existente.
Va rugam sa retineti ca nu avem posibilitatea oferirii unui patut bebe (baby crib) in apartamente. Copiii mai mari de 7 ani trebuie sa foloseasca unul din locurile de cazare din apartament, fie in pat fie pe canapeaua extensibila. Echipa Rezident nu poate pune la dispozitie paturi suplimentare. Cazarea grupurilor mai mari decat capacitatea maxima a apartamentului nu va fi posibila, chiar daca rezervarea a fost achitata.
Cazare minori
Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.
Rezident nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori şi ghizi.
Cazare
Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:
– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea apartamentului, în caz contrar aceştia datorează Rezident suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;
– să nu preia la plecare bunuri din dotarea Rezident;
– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;
– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Rezident îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea apartamentului turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.
– să nu intre fără permisiunea Rezident în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Rezident;
– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în apartamente Rezident; intrarea acestora în apartamente se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la numarul de contact Rezident;
– sa limiteze numarul persoanelor cazate la capacitatea maxima a apartamentului (copiii de peste 2 ani fiind considerati adulti). Cazarea grupurilor mai mari decat capacitatea apartamentelor Rezident nu va fi permisa.
– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Rezident; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Rezident, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora;
– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea apartamentelor;
– orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor Rezident fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora, nu este responsabilitatea noastră.
– după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize.
– se interzice cu desăvârşire introducerea în apartamentele Rezident de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte;
– nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;
– nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta Rezident;
– gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate in apartament, urmand ca inaintea check-out-ului oaspetii sa depoziteze gunoiul la locul indicat de echipa Rezident in momentul cazarii;
– nu este permis a se aduce în incinta Rezident obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
– părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi;
– vă rugăm să informaţi personalul Rezident cu privire la orice alergie sau intoleranţă alimentara sau de alta natura;
– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile Rezident;
Dress Code
Rezident nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Rezident sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON) si prin transfer bancar (pentru facturare, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă). Apartamentele Rezident accepta tichete de vacanta emise de Sodexo, Up Romania si Edenred (in cazul achitarii cu tichete de vacanta, rezervarea este confirmata doar in momentul primirii si validarii valabilitatii tichetelor, atenție, acestea nu se perforează, nu se lipesc, nu se pliază, nu se capsează și trebuie să aiba codul de bare intact pentru a fi valabile).
În afara contractelor deja încheiate si a rezervarilor achitate in avans, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face obligatoriu în momentul cazării (check-in-ului).
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul tradițional și țigara electronica nu sunt permise în incinta Rezident, conform legislatiei aplicabile în vigoare.
Rezident are amenajate spații pentru fumători în aer liber (in curtea interioara a imobilului) in locatiile Rezident din Bulevardul Balcescu nr 26 si pe balcoanele apartamentelor din Eforie Nord, complex Apolonia.
Rezident dispune doar de apartamente pentru nefumători, fumatul in interiorul apartamentelor fiind strict Interzis. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament si oaspetii fumeaza in apartament, se va aplica o taxă în valoare de 500 lei, reprezentând serviciile de curățenie/igienizare a apartamentului.
Animalele de companie
Desi iubim animalele, regulamentul Rezident nu permite cazarea în apartamente a persoanelor însoțite de animale și păsări.
Transfer aeroport/apartament/aeroport
Rezident oferă servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat. Va rugam contactati-ne la numarul de telefon 0757769030 pentru mai multe detalii si pentru confirmarea rezervarilor.
Parcare
Nu este disponibila parcare la urmatoarele proprietati: Rezident Eminescu, Rezident Balcescu, Rezident Predeal.
Este disponibila parcare, cu rezervare in prealabil si in limita locurilor la Rezident Eforie Nord.
Siguranța obiectelor personale
Rezident este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră.
Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Rezident.
Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.
Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile, ne existand diferente de nivel in apartament sau in holuri. Precum si ca accesul la etajele superioare este posibil cu liftul (Exceptie Rezident Predeal, unde accesul in apartament este exclusiv pe scari). Va rugam sa luati in considerarea ca la intrarea in locatii exista scari, fara a exista in schimb rampa (Exceptie Rezident Eforie Nord, unde exista rampa la intrarea in cladire).
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Confidenţialitatea informaţiilor
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, HARAS S.R.L. (societatea care detine marca inregistrata Rezident), cât și PARALIA MANAGEMENT S.R.L. au obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.
HARAS S.R.L. cât și PARALIA MANAGEMENT S.R.L. procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor de cazare, în următoarele scopuri:
Rezervarea de camere si alte servicii turistice; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al societatii;
Facturarea serviciilor de cazare turistica, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;
Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al societatii;
Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;
Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrarea intersul legitim.
Clienții Rezident furnizează datele solicitate de către Haras S.R.L/PARALIA MANAGEMENT S.R.L. în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societățile, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către Haras S.R.L./Paralia Management S.R.L.  Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către hello@rezident.ro. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către Haras S.R.L./Paralia Management S.R.L. în general, vă rugăm să nu ezitați să contactați responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa de e-mail: ionela_craciun@rezident.ro.
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere în orice moment a consimțământului, dreptul de a solicita ștergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta responsabilului nostru pentru protecția datelor în orice moment la adresa de e-mail: ionela_craciun@rezident.ro printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.
Pentru mai multe informații vă rugăm consultați Regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal disponibil pe hello@rezident.ro
Haras S.R.L. este înscrisă la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, Număr Registrul General: 22447.
PARALIA MANAGEMENT S.R.L. este înscrisă la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, Număr Registrul General: 11636
Datele cu caracter personal aparținând clienților Rezident sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la Haras S.R.L./ PARALIA MANAGEMENT S.R.L. , la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.
Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
Detergenții folosiți de partenerii nostri pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
Prosoapele se schimbă la jumatatea sederii la cazarile de peste 4 zile. Lenjeriile se schimba o data cu curatenia intermediara si este oferita clientilor cu o sedere mai mare de 7 zile, la fiecare 7 zile de cazare. Pentru a accesa serviciul de schimbare de prosoape, schimbare de lenjerie si extra curatenie se poate solicita contra cost in limita disponibilitatii.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
– au părăsit incinta Rezident, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;
– au produs degradări sau distrugeri;
– au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o;
– nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești.
Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor Rezident. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Rezident trebuie să aibă grijă de bunurile, proprietatea Rezident,  lasate in folosinta sa pe perioada cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul Rezident să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Rezident sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Rezident  va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua din incinta Rezident oaspetii cu o atitudine necorespunzatoare.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul Rezident.
Conducerea Rezident poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Hotelier.
Servicii oferite
Clienții cazați în cadrul apartamentelor Rezident beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la numarul de contact Rezident (anumite servicii au disponibilitate limitata).

Rezident ofera de asemenea servicii precum tururi, rent-a-car, masaj, prin parteneri autorizati. Pentru oferte referitoare la serviciile prestate de terti, ofertele sunt actualizate constant si sunt disponibile la cerere catre numarul de contact Rezident.
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Rezident a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Rezident fără a se face notificări în prealabil.

Politica de confidentialitate
Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată este una din misiunile pe deplin și conștient asumate de personalul și managementul  REZIDENT- SC. HARAS SRL. / SC PARALIA MANAGEMENT SRL
Apartamentele in regim hotelier din București și Predeal sunt administrate de societatea comercială HARAS SRL, cu sediul în Eforie Sud, str. Ion Movila nr. 21, Jud. Constanța, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/4702/1994, cod unic de înregistrare RO 6739127, în calitate de operator.
Apartamentele în regim hotelier din Eforie Nord sunt administrate de societatea SC PARALIA MANAGEMENT SRL cu sediul în Eforie Sud, N. Filipescu, nr 26, Jud. Constanța, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/703/2017, cod unic de înregistrare 37240215, în calitate de operator.
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite prin legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
Abordam dedesubt toate temele enumerate mai jos:
– Ce fel de date personale prelucrăm?
– Date personale ale minorilor
– Date sensibile
– În ce scop și în ce temei prelucrăm datele dvs. personale?
– Către ce persoane transmitem datele dvs. personale?
– Colectăm date personale de la terți?
– Transferăm datele dvs. în afara UE/SEE?
– Furnizarea de către dvs. a datelor personale ale altor persoane fizice
– Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
– Care sunt drepturile dvs?
–  Sunt datele dvs. în siguranță?
– Link-uri către alte site-uri web
– Întrebări sau reclamații
– Modificări ale politicii

Ce fel de date prelucram ?
Dacă ați fost/sunteți client al apartamentelor in regim hotelier REZIDENT sau un potențial viitor client potrivit rezervarii dvs.
Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre.
Categoriile de date personale pe care le colectăm sunt:
a) numele si prenumele, adresa de e-mail, serie și număr act de identitate, numărul de telefon și adresa dvs.;
b) datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării);
c) informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe speciale;
d) informațiile pe care le-ați putea furniza cu privire la preferințele dvs. de consum;
e) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii în programul nostru de fidelitate;
f) fotografiile/filmările realizate cu diferite ocazii în cadrul apartamentelor in regim hotelier;
g) informații despre autovehiculele pe care este posibil să le parcați în incinta proprietății noastre;
h) recenzii și opinii referitoare la serviciile de care ați beneficiat în cadrul apartamentelor in regim hotelier ;
i) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.
De asemenea, camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta apartamentelor in regim hotelier, pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecința și imaginile clientilor în diferite zone publice, cum ar fi: întregul perimetru, respectiv al intrările în hotel, holuri, zona recepției, inregistrările păstrate pe durata impusă de lege oferind și informații cronologice de localizare a prezenței dvs. în diferite spații.
Prin utilizarea cardurile de acces in camera furnizate de receptia hotelui, sistemul inregistreaza de fiecare data momentul la care folositi cheia, dar informatia poate fi accesata numai in caz de nevoie, ca de exemplu o ancheta in cazul sesizarii disparitiei unui bun din camera, broasca electromagnetica fiind scanata pentru a afla ce carduri au fost folosite. Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați.
Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract putem să fim în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:
dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon, în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea sau
având în vedere faptul că în formularul de rezervare pe care aveți obligația legală de a o completa în momentul în care vă cazați, va trebui să introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în apartamentele in regim hotelier.
Dacă sunteți potențial angajat, colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.
Dacă sunteți vizitator al apartamentelor in regim hotelier REZIDENT.
Pentru siguranța și confortul tuturor clienților, vizita unei persoane necazate în pavilion poate fi efectuată numai dacă există confirmarea personală și acceptul clientului cazat. Numai după confirmarea pacientului cazat, vizitatorul poate afla numărul camerei și i se permite accesul, dar colectând numele, prenumele, adresa completă, seria și numărul din buletin. conform informațiilor solicitate obligatoriu și prevăzute de lege în fișa de anunțare a sosirii, dacă vizita se prelungește după ora 18:00. Procedura nu se aplică vizitatorilor sau clienților din zonele publice, însă camerele de supraveghere video și alte măsuri legale de securitate aflate pe perimetrul și în incinta apartamentelor in regim hotelier pot capta sau înregistra imagini generice ale spațiilor în care se vor vedea pe cale de consecință și imaginile oricăror persoane din diferite zone publice, cum ar fi: intregul perimetru, respectiv intrările în hoteluri, restaurante, holuri, zona recepției.Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru (www.rezident.ro), simpla accesare a site-ului nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu excepția cazului în care dvs. introduceți de bunăvoie anumite date (de exemplu rezervări online, plati online, aplicații posturi vacante, anumite cereri/solicitări, etc). Totuși, ca la oricare echipament informatic, este colectată ora și data accesării site-ului internet și adresa IP din care a fost accesat site-ul nostru de Internet.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri, în cadrul contractelor în derulare și procedurilor curente colectăm numele, prenumele, funcția, număr de telefon, adresa de e-mail, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentaţi în vederea îndeplinirii obligațiilor contractulale asumate și pentru comunicarile necesare. Dacă sunteți angajat, vă rugăm să citiți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.

Datele personale ale Minorilor

Solicităm preluăm cu acordul parintilor, copiilor sub 18 ani informații personale, nume prenume, varsta, CNP.
Protejăm confidențialitatea tuturor datelor obținute de la copiii sub 18 ani, sau de la părinții acestor copii. În cazul în care aveți vârsta sub 18 ani, nu puteți rezerva sau folosi servicii de cazare fără prezența unui adult. Pentru a beneficia de servicii care implică furnizarea de informații personale, copiii sub 18 ani trebuie să obțină consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale.

Date Sensibile
Termenul „date sensibile“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă, convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală. Nu colectăm informații sensibile decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a oferi servicii mai bune şi a răspunde cerinţelor dvs. speciale (de exemplu, pregătirea unui meniu care sa evite anumiți alergeni, furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilități sau asigurarea unei perne antialergice). Dacă există însă un aspect medical despre care doriți să ne informați, ne veți oferi astfel posibilitatea să vă îndrumăm pentru acele activități care să vă protejeze și să nu vă afecteze starea sănătății.

In ce scop si in ce temei prelucram datele dvs personale?
Dacă sunteți client:
a) Servicii de cazare.
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a asigura cazarea în cadrul apartamentelor in regim hotelier;
Temei: în momentul cazării, conform prevederilor legale în vigoare, sunteți obligat să completați contractul de prestari servicii la sosire care conține un minimum de date necesare pentru a vă putea asigura cazarea și pentru a putea emite o factură conținând datele impuse de lege
b) Relația cu clienții / serviciile acordate clienților în incinta apartamentelor in regim hotelier (serviciul de curățenie, micul dejun, prânz, cină, etc)
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele hotelului si asteptarile dvs.
Temei: executarea contractului de prestare servicii de cazare.
c) Profilare
Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați camerele de la etajele superioare sau inferioare, ce pachet de  servicii optati, etc) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce vă place
Temei: consimțământul
d) Opinii despre vizita din apartamentele in regim hotelier REZIDENT;
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca aţi avut o experienţă placută în hotelul nostru
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile de cazare pe care le oferim clientilor noștri
e) Marketing
Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum informari periodice asupra tarifelor sau ofertelor speciale pentru perioada urmatoare, comunicări de marketing privind produse și servicii noi pe care le initiem sau reduceri tarifare care ar putea fi de interes pentru dvs, mesaje aniversare.
Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs., in masura in care sunteti deja un pacient fidel sau ati optat pentru proprietatea noastra si am constatat ca ati fost multumit de servicii de care ati beneficiat (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră. Va rugam sa ne dati un email la hello@rezident.ro pentru a va dezabona.
De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul complexului/restaurantului, administrate de catre complexul nostru, este posibil să realizăm fotografii generice, de atmosfera, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți clienti ambianta si nivelul evenimentelor noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile sa nu prezinte în prim-plan persoane, facand tot posibilul ca oaspetii sa fie informați de fiecare data cand avem intentia de a face fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dvs.”).
f) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, aplicații online, telefon sau SMS
Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum:
(i)pentru a răspunde cererilor dvs.,
(ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea,
(iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute pe perioada șederii dvs.
Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standardele asumate, inclusiv prin soluționarea prompta si cu maxima disponibilitate a eventualelor cereri sau nemulțumiri.
6- g) Analiză, îmbunătățire și cercetare:
Scop: pentru a asigura un nivel calitativ constant al servicii lor noastre, avem grijă să analizăm fiecare sugestie sau sesizare din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate și pentru a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor hotelului si asteptarilor dvs..
Dacă sunteți vizitator în cadrul hotelului nostru
Scop: după ora 18:00 prelucrăm datele dvs. personale potrivit prevederilor legale pentru a asigura informatiile necesare organelor ce verifica respectarea regulilor generale de protecție a persoanelor și a bunurilor din cadrul apartamentelor in regim hotelier.
Temei: interesul nostru legitim de a limita accesul unor persoane necunoscute in incinta proprietatii, pentru a putea asigura astfel protecția persoanelor si bunurilor clienților/hotelului/personalului din cadrul hotelului.
Dacă sunteți utilizator al website-ului nostru (www.rezident.ro)
Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/sau orice altă disfuncționalitate a site-ului
Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri
Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri. Temei: executarea unui contract.
Dacă sunteți potențial angajat
Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare.
Temei: încheierea unui contract Dacă sunteți angajat Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la Departamentul de Resurse Umane.
Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:
Restructurări sau reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/acțiuni:
Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus
Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs.
Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prevederile legale și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.
Securitate:
Scop: prelucrăm datele personale pentru indeplinirea obligatiilor legale privind protejarea bunurilor și a integritatii persoanelor.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul hotelului nostru.
Motive juridice:
Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.
Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații pentru a ne asigura că de fiecare dată prestăm servicii de cea mai înaltă calitate.
Catre ce persoane transmitem datele dvs personale ?
Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Furnizori:în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate).
b) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau achiziționarea unor tururi turistice.
c) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, , tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem transmite datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.
d) Autorități și/sau instituții publice pentru:
(i) respectarea dispozițiilor legale,
(ii) a răspunde solicitărilor acestora,
(iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională).
Spre exemplu, potrivit reglementării expuse la Secțiunea “IN CE SCOP SI IN CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DVS PERSONAL” lit. b), orice unitate hotelieră este obligată să transmită zilnic catre organele teritoriale de politie fișele de anunțare a sosirii și plecării pentru fiecare oaspete care a sosit in ziua respectiva. Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care acestia garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
Colectam date personale de la terti ?
Pentru a vă oferi servicii in standardele asumate, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Parteneri de afaceri: cum ar fi agentiile de turism la care apelati pentru sejurul in hotelul nostru, companiile partenere emitente de carduri, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dvs. pentru aceste servicii sau alte surse terțe care sunt autorizate prin lege să ne transmită datele dvs.
b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, , tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru tombole și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste tombole sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț. În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs., respectand procedurile legale in vigoare. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “IN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”). În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.
Transferam datele dvs personale in afara UE/SEE?
Nu, nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/SEE.
Furnizarea de catre dvs a datelor personale ale altor persoane fizice
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să obțineți acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicați modalitatea în care  acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate
(Ex: rezervare de cazare unor persoane si precizari privind obisnuintele de consum culinar al unora dintre ele si probleme locomotorii ale alteia).
Cat timp pastram datele dvs personale?
Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă (spre exemplu înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 zile). Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor). Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, folosind un tocator de hartie, iar dacă acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
Care sunt drepturile dumeavoastra?
În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:
a) Dreptul de acces: ne puteți solicita
(i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și
(ii) o copie a datelor dvs personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs.(art. 16 din GDPR);
c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu
(i) cazul în care datele au fost colectate ilegal,
(ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat,
(iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau
(iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul, ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
d) Dreptul de a restricționa prelucrarea:în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs.pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
e) Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR); 10
f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR); În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. In orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.
Sunt datele dvs in siguranta?
Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale. Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
Linkuri catre alte site-uri
Web site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a siteurilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale. Folosirea serviciilor de internet oferite de www.rezident.ro cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.
Intrebari sau reclamatii
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să îl contactați pe Responsabilul nostru cu protecția datelor personale utilizând acest Formular de contact sau trimițând un e-mail la următoarea adresă:  hello@rezident.ro iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii. Pentru orice alte informații suplimentare, ne puteți suna la 0744.64.61.97. În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Modificari ale politicii
Această politică de confidențialitate se poate modifica in conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare. Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse prezentei politici. Ultima actualizare: 9 Iunie 2020

Conducerea REZIDENT